Nu är dom äntligen här...

Igår vid 3 tiden plockade jag upp familjen Wise på Santa Anas flygplats (John wayne). Jättekul att se dem alla och Nelson har vuxit så dant sen jag sist såg honom. Igår var Nelson väldigt trött, efter allt bilåkade, så idag blir han nog lite gladare.
.
Idag så har vi på schemat, LA turen. Den ultimata Malin-turen med andra ord. Vi ska hinna med det mesta så vi ska strax äta frukost och göra oss klara för en heldag som vi avslutar med grillning här hemma. Men först måste vi vänta på att lilla Nelson vaknar.
.
Igår fick också Sofia och Neil prova den berömda fisk-tacosen, och de gillade det skarpt... Iaf vad de sa men det kanske var en vitlögn :) haha.. Ni förstår vi har så mycket mat och godsaker vi ska äta nu. Oj, måste nästan göra upp ett matschema om vi ska få in något.
.
.
"Vi är födda i SÄTER"
.
gooooood morgon!
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Matilda

Ni är för roliga! :) Hehe, det syns ni kommer från säter! MALIN jag saknar dig så! Ville bara säga det, njut av tiden med Sofia, Nelson och Niel! Många superstora gosiga kramar från mig till dig i CA! <<<3

2010-09-26 @ 20:55:16
Postat av: Lillasyster

Mina älsakde systrar önskade jag kunde vara där med och mysa lite. Saknar er båda för mycket nu. KOm hem båda två! Nelson såg livrädd ut och det är ju för att den fula tanten håller i han. :) Hoppas ni får en toppen tid tillsammans njut så mycket bi bara kan för det skulle jag ha gjort. PUSSS

2010-09-27 @ 15:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0