Ny dator!!!!!

Asså ni kan inte fatta vilka problem min gamla dator gav mig asså. Herregud, så nu har jag köpt en ny dator. En macbook pro, himla najs asså. De på Appelstore gjorde ett försök att föra över alla mina biler, musik och dokument från min gamla dator men idag så ringde de och sa att de inte kunde få min dator att funka.
.
Så det ska bli mitt lilla projekt de kommande dagarna. Jag har faktiskt ett litet trick, det är att stoppa in datorn i kylen i 30 minuter. Så att fläkten blir kall så jag får väl prova det.
.
Annars då, väldigt mycket att stå i just nu! Har två prov nästa vecka, matte och engelska samma dag! Härligt och det är samma vecka som familjen Wise är och hälsar på men det ska väl inte vara allt för svårt, däremot historia provet om två veckor är jag lite mer orolig för. 400 sidor engelsk historia inte så tokigt. Eller? Nää, och resultatet får man på en gång.
.
Förlåt att jag är så dålig med att uppdatera och så men ni måste faktiskt ha lite förståelse. Skolan tar mycket tid, flickorna plus att jag är lite depp. Så men någon gång ska det blir bra igen..
.
Joo, just det har cyklat mycket på sistone och simmat. Känns bra, ska simma 3000 på lördag igen.
Nää, måste räkna lite matte innan jag lägger mig.
.
Nu vet ni iaf att jag lever, nätt och jämt.
PUSS O KRAM

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

va får du alla pengar ifrån! Skönt att du har en bra dator nu då, lite avis. :) nu kanske vårat skypande kan ta fart igen! Det måsste vi verkligen göra. PUSSSS

2010-09-24 @ 09:02:37
Postat av: fredrik

Hej Malin!

Skönt med en ny dator, du som skriver mycket och säkerligen behöver ha den nu när du pluggar också.

Vad roligt att familjen Wise kommer och hälsar på dig, hoppas ni kommer att få jätte trevligt!

Ha det så bra nu och lycka till med pluggeriet, du är kanon duktig!

Kramar från oss i Hedmans!Solvarbo

2010-09-24 @ 14:51:16
Postat av: Malleb

Haha, blöta mobiler i ugnar och kassa datorer i kylar, du kan du! Lycka till med proven! Det går säkert jättebra ska du se :) Lite skönt ändå att få reda på resultatet direkt :) KRAM!

2010-09-24 @ 16:21:52
Postat av: Matilda

Härligt med ny dator, och en mac jag blir avundsjuk :)

Vad duktigt du är med skolan och träningen. Lite tråkigt att du är lite deppig vännen, men kämpa på det blir bättre någon gång lovar jag! Kramar från lägenhet 90.

2010-09-25 @ 20:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0