Saknar dig min vän...25/9

Japp, nu är det bara 4 timmar kvar tills de kommer, familjen Wise. Kul kul! Och här sitter jag och ska strax ta tag i matten nu innan de kommer. Har räknat alla kapitel och ska strax ta tag i att läsa igenom allt och sammanfatta. Hoppas jag får in lite flyt på det. Men de ska vi nog ordna med lite Animal crackers, och svar nej det är inte kakor för djur. De är bara formade som små djur, köpte dem till Nelson men sen kom jag ju på att de var för hårda för honom så jag ska strax gå och köpa grahams kex. Mums! De kommer han nog att gilla. Plus att jag köpt världens-godaste yoghurt till honom. Självklart ska han bli lite bortskämd nu när han kommer till moster Malin.
.
Jo, ni vet min gamla dator. Den är helt ärligt sorligt seg. Mormor du har en lika dan hur funkar den? Lämnade den till min granne igår för att hon skulle få kika på den och försöka att lägga över all bilder på min nya dator men det funkade inte. Som jag trodde. Så jag skickar med, ursäkta språket, fan-skapet hem med familjen Wise. Och hemma hoppas jag att det finns någon som kan hjälpa mig att ta vara på alla bilder. Och härdan efter så ska jag framkalla bilder med jämna mellanrum och ev köpa en extern hårddisk. För nu när man har digitala kameror så kan man ju ta flera hundra bilder på samma dag. Aja, jag är iaf väldigt nöjd med min nya dator.. Den är som en ängel, haha...ta i trä!
.
Dags för att öppna matte-böckerna och skriva så att pennan glöder!
.
Joo, just ja.. Skrev att jag var lite depp just nu och det beror på att Linda har åkt tillbaka till Sverige :( Det känns jätte-konstigt.. Inte verkligt. Vi träffades varenda dag i 8 månader... Saknar henne så! Tur att skolan håller mig upptagen. Saknar dig min vän!
.
.
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: mamma

Vi saknar dej oxå men så länge du mår bra får vi stå ut med det. Idag är det solvarbo marknad och vi ska väl dit en sväng sen ska vi städa det har Stina bestämt. PUSSAR O KKAMAR (ge några till Nelson från mej oxå)

2010-09-26 @ 10:30:25
Postat av: Anonym

Vi saknar dej oxå men så länge du mår bra får vi stå ut med det. Idag är det solvarbo marknad och vi ska väl dit en sväng sen ska vi städa det har Stina bestämt. PUSSAR O KKAMAR (ge några till Nelson från mej oxå)

2010-09-26 @ 10:32:28
Postat av: Linda

SAKNAR DIG MED

2010-10-01 @ 08:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0