Bensin priserna!

Ska träffa Ella och Tessa igen på Fredag :) Kul, och inte nog med att man behöver pengar. Har nu märkt hur dyr bensinen är? Herrrugud!  Jag fyllde nämligen upp en super törstig mercedes idag, $100. Skapligt om man säger så! Hur är priserna hemma i Europa?
.
Idag så ja, jobbat och vart i skolan. Och det samma gäller imorgon med, fast bara jobb på kvällen. Anna och Jim ska ut en liten sväng. Joo, just det! Jag ska till kiropraktorn imorgon efter skolan. Skönt! Undra om han kan få till det lika bra som du Fredrik. Kommer du ihåg när jag var hem och du lyfte mig.. drdrdrdrp sa det i ryggraden! Så himla skönt det var! Men som sagt det får vi väl se imorgon!
.
Nu ska jag kolla upp ett recept. Ska bara prinsess tårta på lördag. Någon som har något tips? Jag vet inte vad jag gett mig in på. haha, det slutar väl med att jag får åka till IKEA! haha... Ska nämligen hem på middag till en i min klass, hon är från India så jag blev dit bjuden eftersom jag hela tiden berömmer deras goda mat. Spännande, hennes dotter ska laga mat så de undrade om jag kunde klara var stark mat! SJÄLVKLART! Om det finns tillräckligt med vatten och yoghurt! haha.. Hennes dotter är det som lagar maten och hon har en blogg där hon skriver alla recept och så.. Vet dock ej vad den heter men det ska jag ta reda på.
.
Ska hoppa i sängen nu! Träna imorgon... Säger dock ej vilken tid ; ) haha.
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Du kommer bli jättesvettig av stark mat tror jag, så du kanske behöver ett ombyte ;)

2011-04-07 @ 09:12:02
Postat av: jennie

Bensinen är dyr här med 14 kr liten och dom säger att den kan kosta 18 kr till sommaren :O

2011-04-07 @ 11:20:59
Postat av: Malin

HERREGUD! 18 KR LITERN!

2011-04-07 @ 16:39:41
URL: http://malinjelk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0