Flirta lite

Malin som personlig tränare? Hur låter det? Haha, vi får väl se. Iaf, idag när jag var på gymmet så kom en kille fram till mig och frågade vilken jag var. Han berättade hur han och hanns kollegor tittat på mig när jag tränar och tycker att det skulle vara jättekul om jag kunde börja jobba för dem. Men jag sa ju då att det är ju inte så lätt eftersom jag inte har rätt visum. Det visum jag har säger att jag inte får jobba! Men han sa att han skulle hjälpa mig att fixa ett "bra" visum till mig! Dock inte helt hundra om det går men han skulle prata med deras chef. Som också vill träffa mig. Well, jaa jag skulle kunna dö för ett Green Card just nu! Men who knows!
.
Haha, om jag ska bli en personlig tränare måste jag verkligen sätta mig in i det där med kosten asså. Jag äskar ju mat lixom! haha.. Just de, skulle få gå någon kurs också och om OM jag skulle nu börja jobba där så skulle jag få göra spinning biten också ibland :) haha.. Yeeaah!
.
Annars då, fick mitt körkort idag. ÄNTLIGEN. Har typ väntar 12 veckor på det nu...
.
.
Så nu kan man köra bil "säkert" igen :) Även fast ett rosa körkort fick en och en annan polis att flirta lite :)  haha
.
Nu ska jag göra matte! Puss o kram

Kommentarer
Postat av: farmor o farfar

Du har då framgångar iallt lycka till här är det som vanligt bara det att Maritas bil bley stulen i natt.Kramar från oss.

2011-04-28 @ 19:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0