Skolan...

Japp, idag var det slut på lovet och tillbaka till verkligheten. Är jag konstigt men jag tycker att det är jätte skönt att skolan börjat igen. Och nu har vi endast 2 månader kvar att visa lärare vad vi går för. Så u blir det att lägga i 5:ans växel när det gäller pluggandet! Inget mer fis-åkande. Fick tillbaka ett prov idag, 96 av 100! Så detta var ju en utmärkt start efter det långa lovet då jag inte alls kände  mig frisk!
.
Nää, som sagt har ju prov på onsdag så borde plugga lite eller? Jaa! Gud, sen måste jag ta tag i matten! Jag lovar jag ska göra det imorgon! Ska cykla tidigare till skolan så att jag kan sitta där och plugga! kom igen Malin, U can do it!
.
Cyklade 76 km igår också, berg! Gick himla bra för att inte ha hunnit cykla på 2 månader. Asså jag lägger ner så himla mycket tid på att plugga så ja man måste prioritera! Så cykel brännan sitter där den sitter! haha.
.
Måste plugga nu!
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: farmor o farfar

Hej Malin grattis att allt går så bra du klarar nog om du tar växel 4.Kramar från oss.

2011-04-05 @ 09:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0