STRESS

Herregud!! STRESS! Känns som denna semester snart är över och jag har så mycket mer som måste bli klart.  Kan inte vänta tills det andra Geografi provet är över! Ska bli så skönt! Det är på torsdag så om en vecka.. Ska börja plugga nu så har inte allt för lång tid på mig att skriva detta inlägg eftersom skolan går först för mig!
.
Men ville bara att ni skulle veta att jag fortfarande lever mitt i all stress!
.
Ska skriva en bra historia i Engelskan, vad ska jag skriva om?
.
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Om dig och mig allt vi gjort och massa æventyr =) :p haha puss ouss

2011-04-14 @ 10:30:24
Postat av: farmor o farfar

Strässa inte för mycket det är inte bra skönt att du skriver i allafall sköt om dig.Kramar från oss.

2011-04-14 @ 20:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0