Glad påsk

Nu var det en vecka sedan jag bloggade senast. Har haft så mycket denna vecka och ja jag känner mig lite stressad nu iför skolslutet och betyg osv. Men det ska väl ordna sig! Får vi väl hoppas. Denna vecka då, jo lilla Tessa fyllde 4 år i år. Galet! Grattis grattis till henne! Så jag bakade en prinsess tårta(som jag bakat) och åkte dit med, dock kunde jag bara stanna där ett litet tag för jag skulle till skolan. Haha, jag tog med mig Kajsa dit och det var väl inte så populärt bland Ella och Tessa men det gick bra :)
.

.
Sen annars då, i söndags så fick jag mitt hår gjort gratis av en frisök jag och en Svensk tjej. Kommer tillbaka till henne snart. Nää jag kan lika gärna beskriva henne nu! Cici är här från Sverige, det är Annas pappas flickväns sons tjej. Fattar ni? Så Annas pappa är tillsammans med en kvinna och den kvinnan har en son och han är ihop med cici. Så enkelt var det! Hon är golfproffs så hon ville hit och golfa lite innan hon skulle börja jobba sitt nya jobb i Sverige. Iaf, så tog jag ut henne då för en vecka sedan, vi åt lite Mexikansk mat och hade det jättetrevligt. Sen gick vi till en bar i CDM, Landmark. Och där träffade vi ett helt gäng med golfare som hon skulle golfa med. Men när det gäller Amerikanare så är det mycket snack och lite verkstad. En iaf var frisör och han erbjöd sig att fixa våra hår gratis! Så ja tack! Det var kul.
.
.
Så i Torsdag så tog han ut oss på middag och jag beställde in det ena och det andra och cici undrade hur vi skulle få råd med detta.. Men inga problem, klart han betalar.... The American way! haha..
.
Påsk blev det inte så mycket av för mig. Kunde ha följt med familjen till Palm Desert men jag känner att jag har så mycket med skolan just nu så stannade hemma.. Så idag har jag faktiskt fått riktigt mycket gjort. Skönt! Då är det bara att fortsätta i samma takt imorgon!
.
I fredags så gjorde jag naglarna med Bozena efter som det var hennes födelsedag. Och sen lite lunch också!
.
.
Nää nu ska jag sova!
Puss o kram
Glad påsk

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hejsan :D

GLAD PÅSK till dig där borta :D

Det låter som du har haft en bra vecka :D

Har är det äntligen VÅR :D Det är så skönt att solen och värmen äntligen hittat hit :D

HA det så bra //Kramar Emelie <3

2011-04-24 @ 09:45:48
Postat av: farmor o farfar

Hej nu är snart påsken snart ä'över vi har inte gjort någe sp.Vår kramar från oss.

2011-04-24 @ 19:01:43
Postat av: Anonym

2011-04-24 @ 19:15:41
Postat av: linda

Va söt du e Malin =) en liten solstråle!!!!!

2011-04-25 @ 20:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0