...är som roligast när....

.
Geografi är som roligast när man får rita :) haha. Men det tar sin lilla tid asså. Fast jag tror att jag är lite ute och cyklar så ska ta med denna och visa min lärare på tisdag. Vill ju göra rätt. Kan ni se vilken världsdel detta är?
.
Idag så har jag varit i skolan och jag försöker verkligen säga att jag gillar min mattelärare men gud. Han är så vimsig så det är svårt att hänga med så får ta tag i det ämnet riktigt nu så att jag får bra betyg denna termin med. Men det ska väl inte vara några problem!
.
Sen idag på kvällen träffade jag Rosanna, Svensk tjej som är här som au pair. Vi käkade lite fisk tacos och kikade runt lite på Fashion Island. Och jag vet inte riktig vad det är för fel på mig och klänningar men jag hittade två stycken som jag tror bli bra, haha. De kostade 7 dollar styck så jag tyckte inte att det var så farligt. En röd beach klänning och en lite mer för skolan. Den var marinblå.
.
Idag kom också Annas pappas flickvän hit och hon hade med sig ännu mer godis till mig. Gud jag får köra en Detox igen sen i början av Mars! Haha
.
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

sa gott med godis, Malin och marlene kopte svensktlosgodis igar. blev himla sugen men jag ska forsoka klara mig tills jag kommer hem! :) Saknar dig! PUSS<3

2011-02-19 @ 03:56:01
Postat av: farmor ofarfar

HejMalin hoppas du har det varmt o skänt tänk på oss som hade minus 26 i morse de du.KRAMAR FRÅN OSS.

2011-02-19 @ 19:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0