Blää för regn...

6:a totalt av tjejerna kom jag. Det var ca 60 med. Så det får jag väl vara nöjd med. Tiderna var inte så bra som jag hoppats på men det är bara att träna vidare inför nästa race den 13 Mars! Kul kul! Denna är då i Malibu.
.
Kom nyss hem från min drama klass och idag spelade vi upp våra monologer vi tränat på och det gick jätte bra. De flesta tyckte att jag var bra. Men det ska bli kul att höra lärarens åsikt nästa vecka. Folk undrade hur jag kunde komma ihåg en hel monolog på ett annat språk. De sa då att de skulle då de aldrig kunna göra. Och jag håller då helt med dem, de är ju trots allt Amerikanare. haha.
.
Idag gick jag aldrig upp och cyklade, kände att hallsen inte riktigt var som den skulle så jag tänkte att jag kanske skulle försöka sova 8 timmar istället för en gång skull! Men imorgon blir det simning innan jobbet. Kul!
.
Nää måste ta tag i läxorna nu innan jag kolar vippen.
Joo, just det, imorgon ska det regna! BLÄÄ!
.
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: farmor o farfar

Det var ju jätte bra mea tänk på att man måste vila lite också du blir väl en skådis också.Vi har fortfarande vinter trist o grått.Sköt om dig kramar från oss Adam hälsar.

2011-02-16 @ 20:19:14
Postat av: Lillasyster

Jag tankte att vi kanske kunde skypa nagon dag? Kan du? Vid 6 svensk tid imorgon? Eller hur det nu blir? Kram

2011-02-17 @ 04:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0