det var en flopp.

I natt kunde jag verkligen inte sova. Tror att det är för bra fart i det Svenska kaffet! Vaknade vid halv 4 imorse, VRÅL-HUNGRIG! För festen igår var inte så mycket att hurra för. För det första, jag var den enda tjejen, för det andra det var bara killar (haha, det kanske du redan räknat ut vid detta tillfälle) och för det tredje, maten då! Fick en burgare med ketchup, det ni! Vet ej vad det var för party men jag kände då mig väldigt vilsen. haha.
.
Efter grabbfesten men tranbärs dricka åkte jag och Ethan hem till hans andra kompis gäng och där tittade vi på när killar slogs i en bur. Galet! Fattar inte att det kan vara en sport. Sen hände det inte så mycket förutom att det tar typ 15 minuter för Ethan att hoppa ur bilen. Han vill ju så gärna ha en puss! Stackarn!
.
Iaf, idag så var det tänkt att jag skulle simmat vid 8 på morgonen men poolen var stängd för något annat grejs, Tror att det var en massor med livvakter som skulle testas. Så då åkte jag hem och gjorde mig klar för att åka till kyrkan klockan 9. Idag pratade pastorn om hur mycket vi dömer folk utan att vi känner dem. Allt han säger är så himla sant.
.
Nu på kvällen simmade jag 3500 meter, himla skönt. Känner mig ganska snabb nu, törs jag säga.
.
Min nya klänning.
.
.
Nää, nu ska jag läsa lite nyheter om Kina!
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: linda

Vilken fin klänning malin =) och vilka höga klackar =) haha Hoppas de går bra för dig, jag stressar med skolan nu ska snart sova =) Puss & God Natt din Linda

2011-02-07 @ 23:39:37
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-02-08 @ 00:00:02
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Ååååå så fin den är!:)

2011-02-09 @ 20:25:31
URL: http://nathalietp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0