Hade en jätte trevlig Lördag...

Som sagt ÄNTLIGEN är denna vecka slut, denna vecka har ju varit so so.. Som ni kanske har märkt. menmen.. Fick till en ganska bra helg iaf, familjen åkte ner till San Diego på fredagen så jag kunde plugga hela eftermiddagen, nice innan jag drog till the gym!
.
På lördagen kom Michele och Jessica up, två av min fina Amerikanska vänner. Gillar dem skarpt, de är så gulliga så. Iaf, vi gick på en brunch här nere vid vattnet med en flaska champagne. Det var jättemysigt, jag hade min första frukost burito. Det ni! Sen drack vi en kaffe och drog hem och badade jacuzzi. Och innan vi drog till Javiers på middag fixade vi naglaran. Så med andra ord en väldigt skön och mysig dag.
.
På Javiers mötte vi Bozena, min Polska kompis. Vi åt jättegod mat och drack goda drinkar, det var ju trots allt min födelse dag så:)
.
Sen idag så har jag gått till Kyrkan, pluggat massor, åkte med Annas pappa till Marshals(superbillig affär) och där hittade jag ett par söta ballerinas som jag slog till på. Och i en annan affär hittade jag en väska som det stog MALIN på, kanske en födelsedags present kanske. fick ju trots allt 100 dollar i födelsedags present.
.
Hann även med en sväng till gymet, men jag känner mig inte helt 100% för jag har sovit så dåligt i helgen... Fattar inte varför. Så det ska iaf bli riktigt skönt att krypa ner i sängen nu.
.
.
Mina nya clownskor.
.
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Snygga skor!! Låter som du hade en alldeles perfekt lördag! Kram

2011-02-28 @ 07:43:35
Postat av: Mamma

Blev det nån oscars gala då????

Eller såg du nåt runt om kring du som nästan va på plats.

Kram

2011-02-28 @ 07:55:55
Postat av: Caisa

ååååh så fina ballerinor :)

2011-03-22 @ 21:13:14
URL: http://caisaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0