H.....vte

Som sagt, triathlon idag. Detta var riktigt kul ska ni veta. Formen är så där men vad har man att begära. Det är ju bara Februari som sagt. Iaf, loppet gick hyfsat simningen och löpningen gick riktigt bra för en gång skull. Där emot cyklingen gick so so. Men det är bara att träna på. Vann iaf min åldersgrupp. Haha. Tror att jag var den enda. haha.. Sen totalt bland alla college elever vet jag inte riktigt än men jag tror att jag kan ha kommit topp 10. Men det får vi nog reda på imorgon. Vad kan jag mer säga då? Själva arrangemanget var riktigt oorganiserat så det var ju ett minus. Så pga av det tappade jag kanske en minut. H....vte.. Så detta säg ju lite.
.
Nää, måste faktiskt sova nu. Ska upp tidigt imorgon igen.. Klockan 6 för att vara exakt. Löpning en timme. Det ni! Fun fun.. men är man i träning så är man och vet ni mer då? Jag kan inte vänta tills nästa lördag för då får jag sova!
.
Puss o kram
.
Joo just det GRATTIS TILL MIN KÄRA BROR SOM FYLLER 26 IMORGON! DET NI! PUSS O KRAM PÅ DIG!

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Du får väl ta och läxa upp dem och lära dom hur en bra triathlon tävling ska vara organiserad. Ha en bra alla hjärtansdag! Kram

2011-02-14 @ 20:05:44
Postat av: ulle

Ha en bra alla hjärtans dag . Du för skicka dom på kurs till Säter så dom lär sig (hur en riktig tävling går till ) men om du var topp 10 så gick det väll ganska bra Ändå .



Kramisar från familjen L

2011-02-14 @ 21:35:51
Postat av: farmor o farfar

Grattis till tävlingen hoppas du hade en bra alla hjärtan dag.Sköt om dig minus 14 imorse.Kramar frän oss.

2011-02-15 @ 20:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0