I do...

Idag var jag på bröllop, det var något riktigt spännande. Det höll till vid ett hotels poolområde, en massa vita stolar och en massa folk i fina kläder. Och som vanligt när man dyker upp med en massa nya folk så måste man säga hej till alla. Inte för att jag kommer att komma ihåg alla namn imorgon. Eller rättare sagt jag kommer inte ihåg någons namn. Haha. Men själva grejen att det var utomhus och alla var jättefna var det bästa!
.
Sen efter själva "herr och fru, kyss varandra bla bla" fick vi alla vänta ute i solen. Idag har det faktiskt varit 28 grader ute. Inte för att man sa klaga men det var jobbigt att sitta där mitt i solen. Jag började faktiskt att löka som bara den. haha. Efter allt var det dags att gå in och köra en massa skålar och äta tårta. Nej,det var ingen mat. Paret var bara 23 år gamla så jag tror inte att de  hade så mycket pengar eller nått. Men jag har nu ätit massa pasta, pesto och kyckling för imorgon är det ju dags för en triathlon.
.
Gud va nervös jag är, inte för att det är något att ora sig för med det är ändå en skön känsla i magen. Dock är jag inte förberedd till 100 % men men.. Det var jag ju inte på den sista heller och då vann jag ju peppar peppar ta i trä. Så jag ser riktigt fram emot det.
.
Sen är det ju Söndag imrogon så då ska jag till kyrkan. Japp ni läste rätt. Och resten av dagen så blir det plugga, kanske att jag kör lite bikram yoga!
.
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Tog du några bilder? Håller tummarna för att det går bra i morgon. Kram

2011-02-13 @ 09:23:51
Postat av: jennie

Lycka till !!!! från hela familjen Larsson och Hanna XD

2011-02-13 @ 09:59:31
Postat av: farmor farfar

Lycka till med tävlingen yi har minus 11.Kramar från oss.

2011-02-13 @ 10:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0