jAG GILLART

Kom nyss hem från skolan, hade drama nu på kvällen och det var och kommer att bli den bästa klassen ever. Läraren är jättemysig. Men denna termin kommer att innebära ännu mer jobb från min sida och jag ska verkligen ta tag i det till 100. Gud asså. Jag är taggad, köpte nyss ett pen case online, får se när det kommer.
.
Denna vecka har inte bara varit att skolan börjat utan Anna är borta så det innebär, tidiga långa dagar och gnälliga barn som saknar  deras mamma som bara den. Men det har faktiskt funkat riktigt bra.
.
Köpte min mattebok igår, om ni vill veta så kostade den 106 dollar. Fattar ni hur dyrt det är för lilla mig att plugga till revisor i detta land. Huhu! Revisor eller inte, men jag gillar det iaf. Än så länge!
.
PUSS O KRMA

Kommentarer
Postat av: jennie

Oj det var en dyr matte bok, hoppas inte min skolböcker är lika dyra när jag ska börga plugg :P

2011-02-02 @ 11:09:52
Postat av: farmor o farfar

Du är helt otrolig hur orkar du med allt.Lycka till. KRAMAR FRÅN OSS.

2011-02-02 @ 21:17:05
Postat av: Mamma

Drama, då blir det väl Hollywood snart kan man tro...

lycka till och va rädd om dej

Puss o Kram

2011-02-03 @ 10:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0