Långa dagar för mig...

Träna tidigt, plugga sent. Gud, a trott jag är. Nää, ska nog ta och lägga mig snart och jag hoppas att jag får sova nu. Har vaknat upp klockan 4 varje natt och är jätte hungrig. Kan det vara för att jag har börjat att träna så hårt? Haha. Vem vet. Ska nog köra en triathlon på Söndag. Vi får se hur benen känner sig på lördag. Måste gå upp så tidigt om jag ska hinna med simma cykla och springa då. Ska ju på bröllop.
.
Idag fick jag mitt pennfodral och jag ÄLSKART! Så blir inte förvånade om ni någon dag får ett pennfodral av mig. haha
.
Puss o kram
Jo just det första provet imorgon! (Detta är andra veckan i skolan) Så snabbt jobbar vi!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka till med provet och Triathlon det låter spännande vi håller alla tummar.

Puss o Kram

2011-02-09 @ 08:13:45
Postat av: farmor o farfar

Vi håller också tummarna för både och.Krmar från oss.

2011-02-09 @ 18:48:55
Postat av: Storasyster

Hoppas att provet går bra!! Kör nu inte så hårt att du blir sjuk, kom i håg att du måste vila ibland! Kram kram

2011-02-09 @ 19:48:58
Postat av: Lillasyster

Saknar dig!

2011-02-12 @ 15:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0