löpning med tuppen...

Ha den äran idag Lilla Maja, Ha den äran idag! Idag fyllde lilla tösen 1 år. CRAZY! Minns det som igår när jag satt och vaggade den lilla tösen bara 2 veckor gammal. Herregud! Men idag så fyllde hon iaf 1 år så vi hade hela, nästan, hela släkten här på middag och tårta. Det var kul! Jag fick blåsa ut ljus också eftersom jag fyller år den 23. Det ni! Glöm idet det. Om 3 dagar.
.
Fick ett träningssätt med kläder och en jacka, mycket bra! Det behöver jag.. Jackan var perfekt, nu när det ska bli lite kallt igen. Men nu måste jag sova, jag är helt färdig asså. Ska kolla igenom min engelska bok också.
.
Jo, just det imorgon är det ingen skola! Presidentens dag! Vilket ska bli himla skönt, jag tycker om skolan men nu när jag känner mig så här trött så är det ganska skönt att det inte är någon skola imorgon. Och inte träna jag idag heller som jag hade tänkt. Dask dask! Så det blir löpning med tuppen imorgon!
.
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: farmor o farfar

Oj vad du tränar du måst ta det lite lungt i bland.Här har det snöat hela dagen.f.ä.v. som vanligt här.Kramar från oss Adam hälsar.

2011-02-21 @ 15:18:24
Postat av: Storasyster

Hej! Det har snöat även i Luxemburg, men det försvann lika fort som det kom. Kul med kalas! Kram

2011-02-21 @ 19:34:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0