LÖSGODIS!

Nu har Annas pappa kommit hit och han hade med sig en påse med lösgodis till mig. Mums! Och nu har jag också en att dricka kaffe med, han hade faktiskt med sig lite Gevalia. Svenskt kaffe från Colombia haha.
.
Idag hade jag också skola och det är verkligen jättekul. Har kompisar och tycker att det är super-roligt. Är jag konstig? Och helgen är nästan bokad, plugga och träna och kanske gå ut med en tjej från min geografi klass. En riktigt trevlig tjej.
.
Imorgon är jag ledig så då ska jag ut och cykla (om jag känner mig bra) är lite trött. Men nu när jag druckit ingerfärs te. Så nu så.
.
Hur är det med er då?
.
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Jane

Men gud vad häftigt att bo där?!?! AVIS!!!!!

2011-02-04 @ 06:22:38
URL: http://thediarybitch.blogg.se/
Postat av: Mamma

Blir så glad när du har det bra.

Här hemma är det så bra Nelson, Sofia o Neil är ju här och förgyller tillvaron.

Kramar från oss alla.

2011-02-04 @ 06:55:24
Postat av: Anonym

Nu har jag träffat Elis!!! Jag måste ju vara hans favorit faster eftersom jag var där först. Puss & kram

2011-02-04 @ 10:19:34
Postat av: jennie

Nej det är väll inte konstigt att trivas i skolan det är så det ska vara :P. holler på att baka cheescake och marinerar fisk som vi ska äta ikväll med mMrgareta, Håkan, Sofia, Neil och Nelson :)

2011-02-04 @ 11:48:31
Postat av: farmor o farfar

Så bra att du trivs i skolan.Här rullar det på som vanligt.Kkamar från oss Adam hälsar.

2011-02-04 @ 17:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0