Räk-macka...

Kom nyss hem från skolan (10:10 pm, asså 22:10 Svensk tid) Hade Engelska, fick tillbaka en paragraf jag skrev fick 95 av 100 på den, vilket jag är helt nöjd med och sen fick vi även tillbaka våra prov vi gjorde i Måndags, läsförståelse. Och vem fick alla rätt då? JAA! Det känns bra faktiskt, nästa vecka är det dags för mer prov. Hoppas på lika resultat.
.
.
Nää ru fans, nu ska jag äta up min räk-macka och sedan räkna lite matte, Innan sängen för imorgon....SIMMA!
Haha, joo just det.. Jag cyklade och simmade snabbare än Ethan, stackarn. Han som tränar massor för att han har tid. Önskade att jag kunde träna så mycket. Men jag gör så mycket jag kan. Och joo just det. Min stackars Amerikanska  kompis, Ethan, vet inte hur man byter punktering så jag ska hjälpa han med det. Haha, hans första! .
Man vet ju hur det kan vara när man får allt serverat men har man en pappa och en mamma som lär dig mycket så ja då kan man ju nästan ALLT! Som de flesta här säger också " Malin, du kan då allt..."
.
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: farmor o farfar

Grattis till proven vi vet ju att du klarar allt.Här snöar det men just nu bara minus 4.Kramar från oss.

2011-02-17 @ 13:37:30
Postat av: Storasyster

Handy Malin!! Du kanske passa på att bli kompis med Nelsons favorit Handy Manny nu när du är i Amerika. Han kan också fixa allt. Kul att det gick bra på proven. Kram

2011-02-18 @ 07:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0