Vilda Papegojor...

Hoppas att detta gör resultat på Onsdag, har prov på onsdag (min födelsedag) så jag hoppas verkligen att allt slit gör susen. Folk säger här borta att jag kommer att gå långt i Livet så vi får väl se. Haha. Nu har jag bara lite till att fixa med sen så ska jag äntligen få krypa ner. Innan jag ska simma, för de har lagat bassängen nu...Yeah!
.
Nu blir det lite nyheter om Beijing.
.
Jo, idag när vi gick till parken en sväng på förmiddagen så satt det ungefär 30 papegojor i ett träd. As coolt, jag vart helt fascinerad.
.
.
Så såg de ut, gröna och röda! Nästa gång ska jag ta med mig kameran så får ni se!
.
Puss o kram
.

Kommentarer
Postat av: Mamma

I dag e deg ingen vanlig dag för i dag e de Malins födelsedag Hurra, hurra hurra

Grattis på din 22års dag snart är vi lika gamla du o jag gud va tiden går snabbt det var ju inte länge sen du var en en liten skrutta och badade din syster i äggsmet

Ha nu en riktigt bra födelsedag och lycka till med provet.

Puss o Kram från oss

(jag har förlagt dit telefon nummer så jag vill ha det igen)

2011-02-23 @ 07:08:20
Postat av: Storasyster

Grattis, Grattis Grattis!! Hoppas att du får en super födelsedag!! Massa stora kramar från Luxemburg. KRAM

2011-02-23 @ 07:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0