14 timmar....

Denna underbar fredag har jag jobbat snart 14 timmar. Japp 14 timmar, det är lagligt här i detta land men i Sverige blir man väl lite så där lixom vad håller hon på med typ. Men studera och klara sig på egen hand gör det svårt att säga nej till alla jobberbjudanden som kommer. Och jag är ju den typen som inte riktigt vågar säga nej. Men jag ska inte klaga, har fått lekt med både Kajsa, Maja, Ella och Tessa idag. Det ni! Riktigt söta tjejer.
.
Så imorgon efter min cykel runda och löpning ska jag allt cykla ner till stranden och sola lite. Om vädret tillåter det, annars blir det att ta det lugnt. Kanske hinner med lite Bikram Yoga på eftermiddagen också.
.
Nu har också ÄNTLIGEN sex veckor med jullov gått åt. Visst är det sköt med lov men detta var allt lite för långt så jag ser faktiskt fram emot att skolan ska börja igen nu på måndag. Dock är det lite jag måste fixa. Måste köpa nya skol-skor. Funderar på att köpa dessa, Inte alla.. Gud nej, det blir på tok för jättedyrt. haha. Ett par till att böja med. Fast man kan ju inte annat än att älska Tory Burch skor‹3
.
Imorgon ska jag ut och käka middag med en kompis i Laguna Beach, trevligt. En och en annan drink ska vi nog också få ner. Och några fin fina nummer på något gammalt kvitto säger man ju inte nej till. Haha.
.
.
Puss o kram
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0