Biter på naglarna...

Sitter och tittar på Basket mellan USC och UCLA.. Himla spännande! Hejja USC! Än så länge leder de men det ändras ju snabbt. (USC och UCLA är två skolar, båda i LA så det är himla spännande)
.
Idag var det en himla slö söndag. Har inte alls gjort mycket, sov till 10, åt frukost skypade med syster Sofia. Och självklart missade jag syster Stina som vanligt. Suck! Hoppas jag får prata med henne snart. Vill ju veta hur de har det i Australien!
.
Jo sen efter allt skypande så gick jag ut och gick i 1 och en halv timme, det ni! Himla fint väder idag så man måste bara ta sig ut. Och när man går med solen i ansiktet och tittar ut över det blå havet blir jag fundersam, är det här det jag verkligen vill ha? Palmträd och lyx! Hmm, jag vet inte.. men gräset är ju alltid grönare på andra sidan. Jag ska iaf göra klar skolan och sen så får vi se vad jag gör! Ser faktiskt fram emot att börja skolan igen.. Jag vet inte lixom vad jag ska göra med all min fritid. Ska åka och köpa mina böcker imorgon och betala för skolan.. Inte så kul, det är nämligen svin-dyrt!
.
Snart börjar Husfruar också, himla bra kväll. Kajsa gick och la sig utan problem, jag tittar på baket och imorgon är det måndag. Nu har jag bara 3 måndag kvar tills jag börjar skolan, för sen på måndag kvällarna sitter jag i skolan. från halv 6 till 11 på kvällen! Det ni! Amerika!
.
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0