Borta!!

Sorry, lovade er bilder idag på hur jag bor just nu men jag kan inte hitta min kamera! Tror att jag måste stor-städa mitt rum imorgon.
.
Idag så jobbar jag kväller, Anna och Jim är på 8 rätters middag. Skillat! Skulle jag också vilja gå på. Fast jag har ganska kul med Kajsa och Maja så det gör inget. Och vi hade faktiskt inte en tokig middag heller, ris med pesto kyckling. Mums! Stina jag är helt galen i pesto nu, jag kan äta det med sked.
.
Idag tog jag även tag i alla dessa fotton man har på datorn. Jag har börjat göra fottoböcker. Tror att det kommer att bli riktigt bra när det väl är gjort! Lite kul att pyssla med men det tar också mycket tid.
.
I helgen ska jag träffa en ny Svensk tjej som har kommit hit, ska väl försöka få henne på lite andra tankar.
.
Det var väl det jag gjort idag. haha..
.
Puss

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

hejsan, du vet att vi var ut och gick när vi sa att vi skulle och vi fotade men har inte lagt in de på datorn än så det kommer mer bilder :)Hur gåre med dina bilder? Pesto är super gott och kul att du gillar det igen, men se till å göra det när vi lagar mat!!! PUSS

2011-01-14 @ 23:54:50
Postat av: Storasyster

Trodde du alltid tyckt om Pesto?!?! har jag missat något?

2011-01-16 @ 10:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0