DAY ONE OF DETOX

Nu är snart denna dag över, sex till åter står tills jag är färdig med min Detox. Jag, Anna och Jim startade idag men Jim slutade samma dag. Han trodde att han skulle svimma pga för lite mat. Men jag bara älskar det, fräsch god mat. Japp, ni läste rätt MAT, detta är ingen tattig Detox där man bara dricker typ sirpa med citron och cayenne pepper. Utan denna går ut på att man bara äter raw food (råmat)  i en veckan. Inget får vara lagat över 118 grader. Fast det innebär bara en massa goda grönsaker med nötter. Mums! Och det bästa med allt är att man får efterrätt efter varje middag, haha.
.
Efterrätt eller Efterrätt, typ en bit banan eller bär. haha.
.
Annars idag så följde jag med till Svenska skolan, det var något nytt. Har aldrig varit där förut. Så det var kul, funderar faktiskt på att bli lärare där nästa höst. Tror nog att de behöver lite nytt fräscht kött.
.
Imorgon ska jag simma med Ethan och kanske att jag hinner med ett yoga pass, men jag vill ju inte köra slut mig för mycket för på Lördag ska jag tävla på beachen. Ska utmana militärer i löpning på beachen, krypa, kasta handgranat, vända däck och med mera. Ni får helt enkelt se.
.
Fredrik, skicka bilder på Elis. Och Sofia du med! Dask dask!
.
.
En bild på Down Town LA
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Hej. Du är duktig du, själv så måste jag nog göra det när jag kommer hem. :)

2011-01-19 @ 22:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0