Det värsta som finns... och jag fick uppleva det..

Jag tror nog att detta toppar listan av mina "värsta saker som finns" .... Att gå och lägga sig hungrig. Jag kan verkligen inte sova om jag är hungrig. Men när man är på detox så är man, bara att bita ihop.
.
Idag gjorde jag yoga igen, bikram, och idag gick det inte alls lika bra som igår. Men det går väl upp och ner eller?
.
Imorgon ska jag träffa Ella och Tessa :) Ska leka lite med dem och göra pannkakor åt dem. Tror nog att de saknar det. Det ska bli jättekul att träffa dem. Saknar dem...
.
SKYPE DATE IMORGON MIN KÄRA FAMILJ! KLOCKAN 6 SVENSK TID! BEE THERE!
.
Tagen i helgen, Laguna Niguel... Vi hade jättefint väder.
.
.
Lindas rum som jag lånar nu ett litet tag :)
.
.
Här bajsar och kisar jag :) haha
.
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Svårt att skypa på em nu när jag jobbar hela dagarna. Tror nog att tidig morgon passar bättre nu. Hälsa tjejerna från mig och Nelson. Kram

2011-01-20 @ 19:53:20
Postat av: farmar o farfar

Hej hoppas du fick något napp på skypa roligt för dig att träffa dina första barn !å så får de dina pannkakor mums.Va fint du bor.Ha det bra sköt om dig kramar från oss

2011-01-20 @ 21:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0