En helt okej söndag...

Spinning 8:30 med Ethan sen hem tvätta och äta lite frukost, omelett med spinnat och goat cheese. Mums! Sen läste jag min otroligt braiga bok, Charlie st. Clouds man kan bara inte sluta läsa. Men efter 20 sidor så tog jag mig en liten power-nap innan Rosanna skulle komma.
.
När Rosanna kom laddade vi paddle boardsen i bilen och åkte ner till Balboa Island. Och påvägen ner så svängde vi förbi ett litet ställe och köpte en varsin underbar macka. Mums!
.
.
Väl där nere njöt vi av solen och tog det lugnt en stund innan vi skulle ta tag i våra muskler och paddla lite. Hur kul som helst! Skulle kunna göra det varje dag. Haha! När jag var mitt ute på vattnet kommer det en stor båt full med massa människor, haha. Jag kunde bara inte låta bli att bjuda lite på mig själv. Spände musklerna och vinkade. haha.. Alla på båten skrattade! haha. De va kul! Ps, kaptenen var allt bra söt!
.
.
Imorgon så blir Bikram Yoga igen, har inte gjort det på ett tag nu. Så det ska bli kul, kul och kul fel ord. Man verkligen plågar sig själv i 1 1/2 timmar i 50 graders värme. Helt galet. Men jag bara ÄLSKAR känslan när man kommer ut ur rummet och kan andas igen!
.
Igår klippte jag håret men det ser typ lika dant ut nu fast i lite bättre form! Mjukare + att det inte är som tvålull när man borstar det efter en  dusch!
.
Nu ska jag kika på Desperate Housewives och sen natti natti.
Puss o kram
.

Kommentarer
Postat av: farmor o farfar

Tack för fina bilder.Sköt om dig.Kramar från oss.

2011-01-17 @ 11:09:10
Postat av: Bror o Annelie

Hej Malin!

Vilken energi du har, härligt!

Roligt att vi fick lite bilder! Ser så underbart ut!

Många kramar

2011-01-18 @ 18:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0