Gott nytt år!

Hoppas ni alla hade en trevlig nyårs afton!
.
Min var grym! Hade jättekul nere vid min kompis Michelle, jätte rar tös. Hon bor nere i Ocensid, en timmer south från Newport. Hon bodde precis vid havet så jag vet vad jag ska hänga i sommar :) haha... Om hon inte tar illa upp men vem kan stå emot mig, höhö...
.
Hon jobbar på en surf shop så hon ska shoppa åt mig SUPER BILLIGT! GILLA GILLA! Jag hatar att shoppa åt mig själv, jag är så dålig. Iaf, Michelle ska försöka göra mig till en cool California girl :) haha
.
Kvällen började med Sushi med Michelle and Jessica, supergott. Har inte ätit sushi på jätte länge så det var jätte gott, provade en ny rulle som hette Mango a go go.. Det var mango i den och det var riktigt gott. haha, banan i tacos, mango i sushi.. Alltid lite frukt med!
.
Sen efter det så åkte vi hem till Michelle´s kompis på fest. Mycket nytt folk att träffa må du tro. Det var okej, kul att titta på alla dessa super fulla tjejer som knappt kunde gå. Stackare! Killarna var ju i och för sig också ganska kalas, det var en kille som sa till mig: Om jag vinner över dig i Ping pong, då måste du strippa! Och eftersom jag är en riktig självsäker jäkel tog jag åt mig utmaningen och mitt svar till honom var: Om jag vinner dricker du upp denna flaska med vin, NON STOPP! Okej? haha.... DEAL!
.
Och gissa vem som fick storstryk? Killen må ni tro... haha.. Jag är så himla grym asså! Han blev helt till sig när hon insåg att han just förlorat. haha... Så efter det alla ville spela mot mig och haha OSLAGBAR!
.
Efter ca 2 timmar med sömn åkte vi till ett frukost ställe och käkade lite frulle och efter det tog vi en lång promenad på beachen i solen. Himla trevligt.. Som sagt det var en super trevlig kväll!
.
Nyårs löften då? Inget extra socker för mig! Måste börja jobba för beach 2011. Ska ev åka till Mexico i slutet på Mars. HOPPAS!
.
Joo, just ja ska också gå på bikram yoga minst 3 gånger i veckan och sen blogga nästan varje dag!
.
Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Gott Nytt År till dig med systeryster!! Blogg varje dag låter som ett bra nyårslöfte!! Kram

2011-01-02 @ 09:53:03
Postat av: Anonym

Gott Nytt år instämmer med föregående talare , blogg varje dag trevligt tycker vi .

Idag blev det äggröra,prinskorv och vita bönor till frukost MUMS Kramizar från oss

2011-01-02 @ 11:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0