Hostsirap

Vad händer här då, inte så mycket... Fick inte så många svar på vad jag ska göra med min kompis. Aja, det löser sig väl.
.
Idag så var jag till doktorn eftersom jag hostat så mycket de senaste dagarna, fick lite hostsirap. Det ni! Och om det blir värre har jag ett recept som väntar på penicillin. Kan vara en bakterie grjesimojs i luftstrupen. Som sagt idag postade jultomten en sak :) hoho!
.
Annars då, vad händer i helgen då. Inte så mycket...
Nu blir det hostsirap och sängen.
.
Puss

Kommentarer
Postat av: Mamma

Amerikansk hostsirap det gör nog susen ska du se.

Här hemma hänger min Älskade Rickey löst, väcker pappa flera gånger varje natt så han e inte glad.

Puss o Kram och krya på dej.

2011-01-07 @ 11:01:44
Postat av: Australien

Hej, Här hostas det oxå kan vi säga. Så jag behöver nog lite hostsirap. Kanske kan bestämma en dag och tid på skype så det blir av! PUSS

2011-01-07 @ 11:48:19
Postat av: farmor ofarfar

Hej.Jag behöver också hostsirp försökt många olika kurer som kokt lök och dricka vattnet kaffe med smör.Krya på dig.Kramar från oss.

2011-01-07 @ 20:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0