Rain rain go away...

Vilket väder vi har här borta just nu. Kallt och en massa regn.. Brr.. Värsta stormen ute. Så det första jag fick göra när jag kom till Fashion Island var att köpa ett paraply på Macys. Fast det kan ju vara bra att ha de få dagar det regnar här i det så kallade soliga California. Börjar dock tveka eftersom vädret är som det är.
.
Låter som en riktig gammal en, pratar bara om vädret. haha.
.
Köpte också 6 par strumpor på Forever 21, vet inte riktigt hur kvalitén är men är man student så är man. Slängde nämligen alla strumpor med stora hål under. Och idag när jag stod där och rensade min strumplåda så kunde jag inte sluta tänka på hur man i hela värden ska få tvätt-marskinen att sluta äta strumpor. För det gör väl alla maskiner i hela världen? Jag kan då inte komma på något...
.
Joo och jag kom även hem med den där super-snygga-sköna tröjan från Freepeople, love it! Och nu gör jag inte så mycket, sitter och väntar på att Desperat Housewives ska börja, spännande! Sen blir det boken och sägen för imorgon blir det gymmet. (Det kommer säkert vara proppat vid 6 på morgonen, alla dessa nyårslöften)
.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0