skola tomorrow!

Imorgon börjar det igen. Spännande. Hoppas att denna termin går bättre men det tror jag, är riktigt laddad. Lite nervös också. Vilka ska bli ens klass kompisar osv. Hoppas några roliga typer. Har börjat prata med några Svenskar som går på samma college. Gud, nu kom jag på att jag måste skriva ett mail till simtränaren på college. Hoppas hoppas att jag får börja träna med dem. Han sa det i höstast, men vi får se. Skulle vara himla kul.
.
Idag så har jag bara tagit det lugnt. Började dagen (fram till 12) Väldigt nyttigt eller vad man ska kalla det. Körde Anna till flyget klockan 06:30AM och sen hem och leka med Maja som var vaken. Sen gjorde jag lite pannkakor till frukost. Råkade steka dem för länge så de blev lite torra. Men men.. Det var första gången jag gjorde just de pannkakorna så.
.
Sen kom Ethan och vi gick ut och sprang i ca 45 min. Det gick bra, måste bara börja jobba på floset.HAHA. Om jag ska göra en halv mara i Maj. Im rolling! Det var också tänkt att vi skulle paddle borda men det började att regna så vi åt lunch och kikade på Easy A. Himla kul film, har du inte sett den så gör det himla kul. Ethan han var här ganska länge. Han ville aldrig åka:) haha. Men det var trevligt. Han bjöd med mig till ett bröllop den 12 Feb, han behövde en Date så :) Ska blir kul faktiskt.
.
När han åkte parkerade jag på soffan och där är jag fortfarande:) haha. Joo just de var ut med Bozena igår, vi hade middag och drinkar i Laguna Beach, mycket trevligt. Men det bästa av allt var nog att kvällen slutade tidigt. Kom hem vid 11. Älskar detta, man behöver inte vara ute till 3.. Man går ut vid 7 äter och bara chillar. LÖÖÖV IT!
.
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: mamma

Tycker det låter bra det me soffan man behöver ju inte utmana ödet som söstra di....

kramizar mamsen

2011-01-31 @ 22:18:10
Postat av: farmor o farfar

Lycka till med skolan och allt du håller igång med.Kramar från oss.

2011-02-01 @ 18:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0