Varfor ar jag sa elak?

Vad gor man nar ens basta kompis ar kar i en? Sa kar att denna personen fragar dig om och om igen om inte de kan bli ett par... Den ena vill bara vara kompisar och tycker att allt ar jattebra men den andra blir hjartekrossad varje gang de sager hejda och det blir ingen kyss. Varfor ar jag sa elak! En riktig hjarte krossare, vad tanker han pa hur kanner han sig. Jag ar en isbit!
.
Sangen kallar, gick upp alldeles for tidigt i morse (5:20) For att gora yoga och det kanns nu.
.
Puss

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Låter jobbigt... är det tysken det gäller? På tal om strumpor så tror jag också att man har samma problem i hela världen. Jag håller också på att sortera ut alla strumpor som man ser igenom, tror inte att det blir många kvar, men det är ju så himlans tråkigt att köpa strumpor. Jag har laddat ner ett nytt skypeprogram som ska vara mycket bättre, oovoo heter det. Vi kanske kan prova det snart. Kram

2011-01-05 @ 15:01:38
Postat av: Lillasyster

Kul att du bloggar igen. Och tack för att du fixade min blogg :) saknar dig systeryster!

2011-01-06 @ 11:23:34
Postat av: Mormor och morfar

God fortsättning på det nya året. Tack så mycket

för det fina julkortet och de andra korten. Det är så roligt att kunna se dej ibland vi saknar ju dig.Härhemma snöar det så vi har fullt sjå med att skotta.I måndags kväll var vi till skedvi och hälsade på. Lilla Elis han ser ut att må så bra

han är så gullig. Ha det bra och sköt om dig.

Många kramar från oss.

2011-01-06 @ 16:23:31
Postat av: farmor farfar

God fortsättning på det nya året.Tack för fina kort.Vi har samma väder som i Solvarbo . Söt om dig och ha det bra,du är inte elak.Adam hälsar.Kramar från oss.

2011-01-06 @ 16:46:10
Postat av: farmor o farfar

Glöde gratta dig du är ju både moster o faster.Kramar.

2011-01-06 @ 16:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0