Happy Malin

Imorgon så är det den stora dagen då resan hemåt börjar. På lördag kväll sätter jag min fot på Svensk mark och det kommer att kännas så bra :) Fast bäst kommer det att kännas när jag sätter foten på Kampvägen i lilla säter. Jag är så glad! Och på söndag får jag träffa Linda igen, ska bli så spännande och kul! Men nu ska jag sova så att jag orkar jobba mitt långa arbetspass, fredag morgon till måndag morgon, 24/7. Blir nog en hel del kaffe, men men det ordnar sig nog. Kan inte sova på flyg ändå. Och ska träna imorgon, fast inte klockan 5 utan klockan 6. Anna är rädd att jag kommer bli trött, men jag är en iron-man så det ska nog inte bli några problem + att jag blir piggare om jag tränar på morgonen!
.
Well, hejdå Newport så länge!
.
.
Sommaren har kommit hit nu också <3 LÖÖV IT!
Well, see u soon Newport!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0