Alla rätt!

Har nyss ätit middag och magen bubblar och har sig! Men det blir nog bra. Men vet ni mer då, vem fick alla rätt på sista Geografi provet??!!! JAAA : ) Känns helt galet bra! Happy happy! Bara att fortsätta i den takten! 60,5 fick jag på provet och max var 60 : ) Så jag är helt nöjd! Så förlåt att bloggandet var lite så där men det är ju bara för att jag behöver studera!
.
Imorgon ska jag på ansiktsbehandling, skönt. Skulle ha gått i söndags men det gick inte eftersom jag fortfarande var sängliggande! Gud skulle kunna göra vad som helst för lite godis nu! Nää, måste håll i nu! Ska börja träna på torsdag igen och då blir det hård-körning kan ni ge er på! Lägger i sista växeln nu, toppa sverige formen.
.
Nu ska jag lägga min i sägen och glo på tv:n för jag behöver inte plugga! :)
.
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0