Date...

Nu har jag äntligen fått mitt nya pass! Så det känns bra, allt ska vara klart nästa vecka. Sen är jag redo för att åka hem. Det ska bli så kul! Ni kan inte förstå. Ska springa och cykla på detta imorgon.
.
Denna vecka då! Har varit på en riktigt date ni! Haha, riktigt trevligt. Han kom och hämtade mig, knackade på dörren, öppnade bildörren åt mig som var en riktigt sprillans BMW. Riktigt najs! Sen åkte vi till en fin restaurang och åt pilgrimsmusslor till förrätt och sen grillad lax till varmrätt + en massa gott vin :) Och naturligt vis behövde jag inte betala för något! Det är så det ska vara. Han är en jätte trevligt kille ska nog träffa honom igen.
.
.
Sen igår så var jag på konsert, Augustana<3... Älskar verkligen deras musik men att lyssna på dem live var helt otroligt! Ångrar verkligen inte att jag åkte dit själv, träffade en massa folk och hade det super bra! Kan inte vänta till nästa konsert. Deras förband var också grymma! Köpte deras CD för 5 dollar. Och den har jag lyssnat på hela dan känns det som.
.
Allt folk som jag pratade med tyckte att jag var super cool som gick dit själv för att titta på dem. De skulle då aldrig göra det själva. Men hallå, hur ska jag annars träffa folk om jag inte åker ut dit allt folk håller hus. För i mitt rum möter man ingen, bara lilla mjuk fast han är ju inte så bara. Stina, de börjde med låten Boston<3
.
.
.
Annars, var till Long Beach i veckan också. Vi åkte och tittade på en massa fiskar på ett så kallat Aquarium. Där såg jag det fränaste jag sett på länge. Det var en sjöhäst som såg ut precis som sjögräs.
.
.
Kan ni se den? Frän va? Visste ni att dessa fanns? Inte jag...
.
.
Maja säger "Cheese"...
.
.
Tjejorna med deras Svenska lilla kompis Andy!
.
Nu i helgen vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Hoppas att det blir fint så att jag kan sola! Vill cykla till Huntington Beach och chilla på stranden. Sen på Söndag är det Fars dag här så då ska vi upp till Jims föräldrar. Får se om jag följer med.
.
Nu ska jag sova. Är så sjukt trött. Gått upp klockan 5 varje dag denna vecka.

Kommentarer
Postat av: mamma

2011-06-19 @ 12:09:46
Postat av: mamma

dåligt me inlägg på den här bloggen eller va tycker ni????

Malin vi vill ju veta allt på direkten eller hur????

2011-06-19 @ 12:12:47
Postat av: farmoor o farfar

Hej Malin ta lite värme med dig hem för här hr den försvunnit ha det bra håller med mamma kramar frånoss.

2011-06-19 @ 18:50:46
Postat av: Storasyster

Hej! Låter som om du har haft en toppen helg! Jag och Nelson packar bilen och dra i väg på onsdag. Låter på mammas kommentar som det är någon som glömt att berätta något.... kram

2011-06-20 @ 11:14:19
Postat av: linda

Guuuud va ja saknar dom små pluttarna, blir tårögd när ja ser dom, jag vet inte va de e med mig o tid, är trött typ hela tiden men jobbet är verkligen kräbvande. Nu ska ja träffa min bror som bor ppå en båt här i oslo, ha de gött så ses vi i sverige den 2 juli på lördagen =) Pussar och kramar Linda

2011-06-20 @ 19:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0