Hur kunde jag glömma!

Jag tar på mig solskydd varje dag, varför? Joo för jag vill inte se ut som ett russin när jag är 30. Bor man i CA så gör man, sol varje dag lixom. Iaf, idag i vilket fall så blev det inget smörja på och det var ju inte så smart när man skulle köra backintervaller där solen ligger på och steker. Haha, jaa så nu har jag världens snyggaste bränna NOT! Gillar verkligen inte cykel-bränna.. Blää för det. Så efter cykelpasset, 1,30 H så drog jag till gymmet och tränade ytterligare 1,30 h. Gick jättebra! Är dock lite trött nu, gick upp vid 8 idag halv 7 igår och tidigt fredag. Gud, jag får aldrig sova och nu när jag har sommar lov och allt. Kanske en vilodag imorgon? Vi får se.
.
.
Malins mäster-verk! Haha, blir spf 70 på det imorgon bara för det.
.
Skulle villa skriva mycket mycket mer men jag känner att jag måste sova lite. De säger att timmarna före tolv är de som räknas.. Oj, klockan är redan 12:15.. Men jag jobbade ju faktiskt till halv 12 i CDM, med Ella och Tessa. Två dagar i rad nu <3.
.
Ska krypa ner nu så att jag kan ta en power walk imorgon!
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Snygg bränna!! Nu har jag bara 3 dagar kvar på jobbet!! kram

2011-06-06 @ 12:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0