Mår okej...

Varför är man aldrig nöjd? Varför kan man inte bara vara glad över att man får vara frisk och göra detta som många drömmer om. Ja du, jag bara önskade att jag kunde vara nöjd men varför är det så svårt. Det var bättre förr.
.
Idag bär jag gick till gymmet, klockan 5 på eftermiddagen...ABSOLUT värsta tiden att gå dit, vet inte varför jag gick men det gjorde jag iaf. Alla slutat jobbet och många som tränar mellan 5 och 7 är bara där för att spana in folk och flörta, alltså inte träna! Viktrummet förvandlas till en parfym affär, tjejerna använder speglarna som ja du, cat-walk! De sätter inte upp håret! Hallå, asså erkänn! Borde det inte vara lättare med håret uppsatt istället för att ha det i ansiktet hela tiden. Och för att inte tala om brösten! Gud! De kan inte trycka upp dem mer asså, jag lovar er. Ser löjligt ut... Nää, som ni kanske märker så gillar jag inte alls att träna på eftermiddagen. Därför gör jag det klockan 5:30 på morgonen. Mycket bättre, folket är då där för att träna inte för att visa upp sig!
.
Och det dummaste jag lyckades göra idag då var att gå förbi vågen och inte nog med det, jag gick inte bara förbi den utan gick på den också! Så nu han Malin köpt keso för nu blir det åka av! Förlåt att jag låter löjlig och så men bor man i Newport size 000 land så blir det lätt så här tyvärr.
.
Nää om man skulle ta och sova innan man blir för hungrig!
.
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Ja du är då bra töntig :) men det är ju jag å. Keso ska det vara bra alltså! Då får jag prova med det!

PUSS snart ses vi!

2011-06-22 @ 12:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0