Petting zoo...

Idag packade vi in oss i bilen, flickorna, Anna och Jag för att åka ner till petting zoo. Där har de djur som man får klappa och mata. Kaniner, marsvin, getter, kossor you name it! Iaf, det är nog Kajsas favorit plats på hela jorden och sen efter det åt vi alla lunch på Rubys. Suck! När ska jag få en hel dag med bara nyttiga saker! haha.. har bara en vecka på mig nu :) Men ni får ta mig precis som jag är.
.
Men gud så kul det ska bli att komma hem, kommer på måndagen ist för tisdagen :) yeaah! Gud, asså fattar ni det är bara typ 10 dagar kvar tills jag får krama om min kära familj :) LÖÖV!
.
Annars då, körde spinning idag och det har jag inte gjort på DÖÖÖ länge så det var kul. Ska köra två pass nästa vecka också. Sen idag eftersom jag var ledig på eftermiddagen (jobbar kväll idag) åkte jag till gymmet i 2 timmar, hade lixom inget bättre för mig! Gillar att gå dit nu för det känns lite som att jag blivit en kändis :) haha..
.
Imorgon kväll är det också dags för date 2 med killen som jag var på date med förra veckan. Vi ska på BIO och middag. Lite så där chill, inte riktigt lika strikt som förra gången. Sen på lördag ska han på bröllop och han ska bo på någon resort så jag ska nog åka dit och bada med honom under dagen innan han ska iväg på bröllop! Men vi får se.
.
Söndag blir det att shoppa det sista inför hem resan. Något speciellt ni vill ha?
.
.
Om du har ett äpple vill du dela det med mig...
.
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Donna

wohoo, detsamma! :)

2011-06-24 @ 06:37:19
URL: http://donnaottilia.blogg.se/
Postat av: farmor o farfar adam

Malin om du har tid ohinner med och kan lägga ut för en sådan fin kofta du du hade på dig när du var hem senast vit röd blå randig bara du kan du får inte jäkta för det ska bli så kul att träffa dig.Kramar från oss.

2011-06-26 @ 13:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0