25 % avklarade

Kan ni tänka er, nu har det redan gått 25 % av denna semester i skolan. Konstigt! Gud, tiden går så snabbt och tänk vad mycket man ska hinna med på resterande 75 %. Oj oj! Stress stress! Matte provet som jag gjorde förra veckan, det som jag trodde skulle gå skit. Gick ganska bra, fick A. Så det var skönt, men nu idag har jag också skaffat mig extra hjälp med en otroligt roliga grammatiken. Fick även tillbaka ett prov vi gjorde i Geografin, alla rätt! Yay!
.
Men som sagt nu i två dagar har jag inte tränat, har lixom inte känt mig helt 100 men imorgon så blir det löpning för hela slanten. Skönt, känner mig så lat när jag inte tränar.
.
Igår åkte också Annas pappa och flickvän, snyft snyft! De var allt bra trevliga och de lämnade då helt klart ett tomrum efter sig.
.
Är det redan onsdag imorgon? Hjälp.. Tiden bara rinner iväg. Måste ta tag i lite läxor nu innan jag drar iväg till skolan igen för lite drama : )
.
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: farmor o farfar

Hej Malin grattis till dina prov som går så bra.I dag har vi strålande sol men minus 10 i morse.Skö om dig kramar från oss.

2011-03-02 @ 10:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0