28 grader varm

Vad vill jag bli när jag blir stor? Gud, jag får den frågan hela tiden man jag tror ärligt talat att jag aldrig kan svara på den frågan. Sov lite bättre inatt, så hoppas på det samma denna natt. Drack lite rödvin till middagen så jag hoppas att jag ska sova snart!
.
Miss u guys all so much!
.
Vad ska du bli när du blir stor?
.
Imorgon kväll ska jag gå till ett kaffe här borta och skriva ner alla mina nyheter! Vill bli done med det! Kanske lite matte också.. Ååå, ja just det.. Måste rita nya kartor igen! BLÄÄ! Spring break, vad är det?
.
Well, imorgon blir det 28 grader varmt. ÄNTLIGEN! Hoppas jag kan åka ner till havet en stund! För övrigt så hade vi 26 idag så YESSS!
.
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Storasyster

28 låter ju lite lagomt, tycker att 45 grader kan vara att ta i lite... Här har vi haft 20, ska regna nu i ett par dagar och sen ska det bli kanon väder. Kan tänka mig att våren kommer att slå ut på riktigt då. Kram

2011-03-31 @ 06:47:24
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-03-31 @ 07:08:46
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0