3 timmar då...

Fick iaf ihop 3 timmar idag med träning. Känns riktigt bra... Hoppas att allt håller i sig. Jag är en riktig biff nu, nu skulle ni se mina överarmar. (Kanske skulle ta en bild så att ni kan dregla lite haha) Imorgon så kommer Stina hem till Sverige efter att ha varit utomlands i.. Jaa sen nov? eller okt? Jaa du tiden går så snabbt hinner inte med.
.
Imorgon så ska jag klippa håret. Och jag är jättesugen på korthår men jag vill ha det långt under sommaren. Så skönt att få upp allt på huvudet när man solar och badar. Men till hösten så! Och sen vill jag ha brunt hår. Fast det kommer nog aldrig att ske. Måste ju hålla kvar mina Svenska drag så länge jag kan. Min dialekt är väl det första som håller på att försvinna. HAHA.. Pratar en himla blandning av allt.
.
Imorgon kväll så ska kanske jag ut på middag med Bozena. Trevligt trevligt! Prata mysa och ha det trevligt. Så måste springa på morgon annars hinner jag inte med allt jag vill göra imorgon. Bland annat plugga! Prov på måndag. Gud, hade man inte en regel i Sverige som sa att man inte fick ha prov på en Måndag eller har jag fel?
.
Iaf, cant wait to come home to SWEDEN!
.
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Storasyster & Nelson

Vi läntgtar tills vi får krama om dig på riktigt moster Malin. Kram

2011-03-19 @ 07:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0