Den blev min nu!

Äntligen är denna klocka min! Har velat ha den nu i ett år typ och idag skrev jag historia, DEN BLEV MIN NU! Den rosted-gold Michael Kors klockan. Super snygg. Jag är jätteglad :) haha... Tycker att jag kan vara värd det nu när skolan går så bra... Och det är bara att fortsätta i den riktningen.
.
Imorgon ska jag göra den el samtal, träna på eftermiddagen, plugga och ta det lugnt. För som sagt känner mig så där.. Men idag nu på eftermiddagen har jag känt mig någorlunda. Har typ gått och tänkt på hur bra jag var igår :) haha...
.
Just det! jag brukar i vanligtvis gå i skolan på Onsdag kvällar men idag var denna inställd. Så himla skönt, orkade verkligen inte alls med skolan. (Det kunde man sett på min klädsel också. men men) Och när jag kommer till klassrummet så sitter det en lapp "class dismissed" Det var precis vad jag behövde.. SKÖNT. Nu är det bara imorgon kvar sen har jag lov till den 4 April!
.
Så vad gjorde jag när jag inte hade klass? Pluggade? Tränade? Nej, jag hyrde en film och låg i sängen och slöade, det var det jag gjorde! Japp, för det var jag värd! (gud va töntigt det lät)
.
Nu ska jag borsta tänderna och börja renskriva ett skolarbete!
.
Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0