Grattis grattis!

Vilken helg jag har haft.. Har haft jättekul, men väldigt upptagen! Och jag som bara skulle ligga i sängen och ta det lugnt. Men nej nej..
.
Fredag kväll jobbade jag ju så kom hem vid 12. Men efter det kunde jag inte sova av någon anledning. Fast någon timme måste jag ha fått in iaf, vaknade av väckarklockan 7:15. Då var det dags att ta på sig sin yoga outfit och åka iväg för att köra lite bikram <3 LÖÖV IT! Sen hem duscha och köra ner till Ocean Side för att träffa Michelle.
.
Michelle och jag drog ner till San Diego för att shoppa lite och vi hann bara med en affär innan bränslet slut. Så vi åt och drog hem. Fast en del fynd gjorde jag iaf, Michelles hjälp! På super-billiga och dålig kvalité affären Forever21. Sen chillade vi hemma och Michelle innan jag gjorde mig ordning för att dra till ett födelsedags party.
.
En tjej i min klass fyllde år och hon bjöd mig:) Blev jätteglad och kunde inte säga nej. Och det var jätte trevligt, spelade bearpong! Haha, och jag måste då säga det att jag är ganska grym! Haha, de undrade varför jag var så bra och jag sa " Im good at PE" (Physical Education, typ idrott) Alla började skratta som bara den. haha.. Med andra ord en riktigt trevlig kväll, träffade en massa sköna typer.
.
Innan jag åkte hem idag (sov där) så gjorde hennes föräldrar supergod frukost! Så eftersom jag var mätte och belåten när jag kom hem så drog jag till gymmet! Det är så himla kul att gå dit nu när tränarna börjar att prata med mig och beundra min träning! haha.
.
Sen, äntligen, fick jag lägga mig på soffan och bara titta på tv! Så himla skönt.. Bara inte göra någon ting! Tittade på Sex in the city 1 & 2. Himla bra filmer måste jag säga! Skrattade som bara den i 2:an..
.
Idag, så fyller min älskade stora syster Sofia år! Grattis Grattis! Och inte nog med det! Min kära brors flickvänn Annelies födelsedag med! Grattis Grattis till er båda!
.
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Tack Malin! Vi kanske kan höras i kväll, kring 5.30- 6 Lux tid. Vi har ställt om klockan har ni? kram

2011-03-28 @ 06:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0