...here I come...

Idag var det första gången jag fått högst betyg i en klass (förutom ESL)... Jag hade nämligen högst betyg på geografi provet vi gjorde för två veckor sedan. Haha: ) Läraren hade satt på ett litet klister-märke på mitt prov :) haha, kändes som högstadiet igen... Eller? Om man får säga det själv så är jag väldigt stolt över mig själv. Gud, tyckte verkligen inte att Engelska var kul förut. Men nu så...
.
.
Idag har jag varit trött må ni tro och kroppen, tyvärr, börjar att svika. Knacka knacka på trä! Så imorgon blir det att knarka vitlök och dricka litervis med Ingefära Tea! Det ska nog göra susen på lilla mig. Så imorgon tar jag sovmorgon mitt gått folk. Till klockan halv 8 närmare bestämt!
.
Hade drama idag och det gick jättebra, alla var röda och jag fick till och med några att börja gråta... Jag brukar vanligt vis förknippas med den där "kul" typen men alla tycker absolut att jag ska satsa på drama med... Haha.. Andra Malin Åkerman here I come!
.
Ska sova nu för jag behöver det!
Puss

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Grattis till ett topp resultat på provet!!! Vad var det jag sa innan provet? Puss & Kram

2011-03-23 @ 06:53:57
Postat av: mamma

Grattis du är ju bara bäst.

Va va det ja sa Holywood nästa.

milijoner kramar

2011-03-23 @ 07:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0