Lite Bikram yoga då...

Äntligen idag så fick mina muskler känna på något som de verkligen saknat, Bikram. Glömde nästan bort hur det skulle kännas men jag har ju varit så upptagen nu när skolan börjat. Det vet ju ni? Haha.. California´s sämsta bloggare. Men man kan ju inte vara bäst på allt.
.
Idag och jag också puggat en del. Kan ju behövas ibland och det samma blir i morgon. Ska gå upp tidigt så att jag hinner med allt jag ska göra. Ska bland anat på lunch med Bozena ( polska kompis), ska möta henne vid South coast plaza. Stort shopping centrum!
.
Hmm, något annat som händer då. Nää, skulle ha kört triathlon imorgon i malibu men eftersom jag ej har en våtdräkt så blev det inget. Hade ingen lust att simma 1000 m i havet utan en så det får bli någon annan gång. Kanske i April.
.
Puss

Kommentarer
Postat av: linda

God Natt Malin =) saknar dig så himla mkt, nu har jag varit trött och sliten väldigt länge =( hoppas på en pigg vecka iaf så vi kan skypa snart, vill ju träffa kajsa o maja med ;) Pussar & Mys till er där borta.. LOVE YOU!!

2011-03-13 @ 23:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0