Malibu green

målde nyss naglarna, har varit lite halv depp idag så slog till med en glad färg. Malibu green hette den.
.
.
Idag så har det varit storm här, det blåser så där så att det tjuter ute. Lite mysigt är det då allt måste jag med ge. Speciellt när man pluggar för då behöver man inte få dåligt samvete för att man sitter inne när solen skiner som bara den ute. Fast och andra sidan har jag inte mått så bra idag. Har varit super trött, så efter kyrkan idag fick jag lov att lägga mig ner och sova i 2 timmar.
.
Försökte att skypa med alla där hemma när de hade middag hemma hos Fredrik (min bror) och Annelie. Ni förstår min syster Stina har kommit hem nu, från Thailand. Känns jätteskönt att fått hem henne med det gör också att jag längtar hem som bara den. Det är ju meningen att jag ska göra en massa skoj med henne. Ist sitter jag här alldeles själv och pluggar. Just nu försöker jag memorera en grej till draman men av någon anledning så vill den inte fastna. Hmm, har ju en dag till på mig så vi får hoppas att den fastnar.
.
Gick även på Bikram Yoga idag, så himla skönt. Det går så bra för mig nu så det är kul..
.
Nu är det bara 5 dagar kvar tills jag får SPRING BREAK! yeeeesss!
.
PUSS O KRAM

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Det var jätteskönt att prata med dig igår, längtar tills nästa gång. Och du malin det ärinte så långt kvar tills du kommer för det går ju så fort. PUSSS<3

2011-03-21 @ 08:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0