Men jag bloggade iaf...

Matte, klockan är snart 11 och här sitter jag och räknar matte. Eller tekniskt taget så skriver jag blogg och ska strax ta tag i matten. Haha.. Fast är inte så motiverad när jag vet att klockan ringer 5 imorgon bitti! Måste ju till gymmet. Oj just de.. Nu kom jag på vad jag måste träna på.. Min gerejs till draman! HJÄLP! Men matten då? Får göra matte imorgon kväll helt enkelt.... Bajs också! Men men..
.
Fick till baka min writing vi gjorde i klass, A.. Himla skönt.. Får se vad jag fick på provet jag gjorde idag då... Hoppas att det gick bra.. Men man vet ju aldrig...
.
Nää måste träna lite nu..Men jag bloggade iaf.
.
Puss O kram

Kommentarer
Postat av: Mamma

Slit inte ut dej då blir du bara sjuk, du måste va rädd om dej.

puss o kram

2011-03-22 @ 08:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0