Nu du, nu så...

Nu har det slagit till lilla mig också.. Jag visste det! Bajs! Jag har blivit sjuk... Tror helt klart att det har att göra med min sömn brist. Jag har slutat att sova nu de senaste veckorna, blir helt galen av detta. Och nu är jag sjuk pricken över i:et. Detta som skulle bli ett sådant skönt lov. Well...
.
Idag så paddle boardade jag med Ethan runt Balboa Island! Och hur gick det då med febern, jaa jag tror att jag har haft feber idag. Jag kan inte säga så mycket mer men stackars Ethan, jag var ändå snabbare än honom. Han ville bara kolla på djur och jag träna. haha. Sen drog jag hem, duschade, slängde i mig mat för att dra till kiropraktorn. Och ja.. Min övre rygg är helt stel. Han röntgade min rygg så vi kunde se vad som var felet. Och eftersom min rygg inte alls såg bra ut så skulle han kolla upp min försäkring för att se om den gäller. (har ju haft sådan tur med det tidigare)
.
Fick också en massage efter men jag kände mig inte alls bra så det var så där.. Efter drog jag till Mother´s Market för att köpa något som kan hjälpa mig att sova. Köpte några droppar som man tar på tungan och sen fick jag en dricka jag ska dricka så vi får se om det hjälper.
.
Nu ska jag fixa lite innan jag ska sova! Försöka iaf!
.
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Du måste ta det lite lugnare förstår du. Du kan inte sitta uppe till 1 och plugga och sen gå upp klockan 5 för å träna! Krya på dig, hoppas vi ses på skype snart. PUSS

2011-03-30 @ 08:38:16
Postat av: farmor o farfar

Kåra lilla Malin du måste gå ner i varv du måste tänka på din hälsa du vet att du klarar det du måste utan att ta ut det sista. V i hade snö hela f.m i går men det gick bort till kvällen men vi har snö kvar.N

u tar det lungt.Kramar från oss.

2011-03-30 @ 21:15:36
Postat av: Storasyster

Jag håller helt med de farmor och Stina. Du måste lära dig att varva ner... Hoppas att du blir bättre snart, se till att vila nu när du har lov!! Kramar i massor!!

2011-03-30 @ 21:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0