Prov prov prov....

De får nog aldrig nog! Prov hela tiden! Minst två i veckan, men jag antar att det ska väl ge resultat eller nått. Hade nyss läsförståelse och om jag får säga det själv så tror jag att jag kan ha fått alla rätt. Om inte alla så iaf 9 av 10. Helt okej, ett A iaf!
.
Haha, ni vet de gula clownskorna jag köpte. De var med i en tidning idag och det stod "Must have".. Tydligen väldigt poppis. Och jag köpte ju mina för ett grymt pris! Yay!
.
Imorgon ska Kajsa klippa sig för första gången. Spännande, hon har ju så lockigt hår så vi får se hur det går! Kommer nog att få se en hel del tårar imorgon.
.
Ska göra lite läxor nu innan sängen. Lite matte va!
.
Börjar det att bli vår där hemma?
Puss o kram
BTW Honeydew har de SKÖNASTE underkläderna och snyggaste! Jag gillar dem skarpt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul kul med ny frukostläsning varje dag det får du lov att fortsätta med.Tycker att det verkar flyta på rätt bra för dej i skolan och lycka till med alla prov.

Här börjar det nog kännas som att våren är på väg, lite kalla nätter men soliga och fina dagar och solen börjar värma riktigt bra, SKÖNT.

Nytt skid WM guld till de svenska tjejerna i går och på söndag är det vasaloppet och snart kommer Stina hem,det känns riktig bra.

Puss o Kram

2011-03-03 @ 07:10:41
Postat av: farmor 0 faefar

Hej vi tittar varje dag vi vet ju du är bäst lycka til med med skola träning o jobb men sköt om dig.Kkamar från oss.

2011-03-03 @ 21:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0