Tjatigt eller?

Jag bara tjatar om skolan hela tiden, gud så tråkig jag är men det är ju det jag sysslar med ju. Vad annars ska jag skriva om då lixom...
Well, idag efter skolan så drog jag till gymmet i en timme. Kändes bra att köra ett hårt pass nu efter 3 dagars fis-träning. Imorgon är det Fredag och det innebär löpintervaller! Imorgon är bara 10 gånger 200 meter. Så det är skönt. Kanske kör till med lite trapp-löpning också när jag ändå håller på. För resten av dagen består av jobb, först Maja och Kajsa och sedan Ella och Tessa:) Kul att få träffa fröknarna Andersson igen! Ska ta med kameran så får ni se hur mycket de växt..CRAZY!
.
Nu måste jag ta tag i mina läxor. Läsa lite om Kina, måste följa Kina i 30 dagar och skriva lite om vad som händer. Just nu är det en massa om deras utvecklings plan som ska ske under de kommande 5 åren. Haha, idag när jag läste tidningen stod det om Charlotte Kalla. Hon hade tydligen vunnit NM eller var det VM nyss! Nää, gud jag skulle ju plugga.
.
Hej så länge.
(Gud, tror att detta är typ 2 dagen i rad eller nått)
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Spännande att få se tjejerna Andersson, du får hälsa till dom från Nelson. Här börjar det bli vår, eller jag hoppas det i alla fall. Kram

2011-03-04 @ 06:39:58
Postat av: farmor o farfar

Hej du är inte tjatig man blir så glad när allt flyter bra för dig väntar på kort.Kramar från oss Adam hälsar sköt om dig.

2011-03-04 @ 21:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0