trött eller?

Fösta fredagen på lovet och här sitter jag och jobbar:) haha, fast det gör då mig inget. Jag får ju lite extra pengar i kassan vilket man inte kan säga nej till! Fast nackdelen är ju den att jag är så fruktansvärt trött. Jag vill bara sova just nu.. Och trött blir jag när jag tänker på att jag måste ställa klockan imorgon bitti, bikram yoga!
.
Idag sprang jag 50 min och det kändes bra, helt galet. Jag har tagit det lite lugnt nu i tre dagar och jag verkar hålla. Så igång med träningen igen. Ska bara införskaffa mig ett par T-shirts så att jag har något att träna i. Kan ju vara bra.
.
Nää, gud så jag jäspar. Kanske ska ta en liten nap nu kanske.. Joo, glömde ju berätta för er att jag sitter barnvakt åt Ella  och Tessa :) De är så gulliga. När jag kom så hämtade eller kortet på mig och dem och så sa hon så här " Stora syster (pekade på mig) mellan syster (Ella själv) och lilla syster (tessa) för alltid"
vi gick ner och käkade pasta på en pizzeria när nere. Jättegott. proppmätt.
.
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: linda

såå söta de är.. ella&tessa =)

2011-03-26 @ 11:17:18
Postat av: linda

du med.. HAHA

2011-03-26 @ 11:18:06
Postat av: Lillasyster

Du, pengar behöver man om man ska till sverige och skämma bort alla syskonbarn. För du har en del att ta igen. :) Hihi Vilken tur att du är min storasyster, på riktigt dessutom och jag vet att det är föralltid. <3

2011-03-26 @ 16:32:47
Postat av: farmor o farfar

Här är det det som vanligt men det börjar våras lite men vi har haft en mycket kall vid ett par dagar men sol fast igår kom det några snöflingor får hoppas det var de sista.Sköt om dig och ha det bra kramar från oss.

2011-03-26 @ 18:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0